دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است چشمان باز قبل از ازدواج، چشمان بسته بعد از ازدواج نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

قتل دختر بچه برای سرقت طلا | خانواده فریمانی، زن قاتل را بخشیدند

  • کد خبر: ۹۳۰۷۲
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
قتل دختر بچه برای سرقت طلا | خانواده فریمانی، زن قاتل را بخشیدند
زندانی زن محکوم به قصاص در فریمان با رضایت ولی دم از مجازات اعدام رهایی یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار فریمان گفت: این زندانی زن به جرم قتل عمد و سرقت طلا‌های یک دختر با رضایت، ولی دم بچه  در سال ۹۶ به مجازات قصاص نفس محکوم شده بود.

صفایی افزود: متهمه بیش از ۴ سال در زندان محبوس بود، که با رضایت اولیای دم و توسل آنان برحضرت زهرا سلام الله علیه وحضرت امام رضا (علیه السلام) وبدون دریافت هیچ وجهی ازخانواده قاتل، در لحظه اعدام، از قصاص گذشتند و این زن مجرم را عفو کردند.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->